Tokträning

Damn! Mycket träning idag!
Springtur imorse som var jättejobbig då knäna gjorde det svårt att springa på ett bra sätt :p Sen gick jag in till gymmet och tränade med Mini :) Sen gick jag och hälsade på en kompis och tittade på film :) Sen när jag gick hem så mötte jag min vän Ida som var ute och sprang! :) Creds till henne! Hon bara bestämde sig för att börja träna och nu är hon ute och springer 5 ggr i veckan! :) Duktig tjej!
Men ja iaf, jag mötte henne på vägen hem. Så hon följde mig hem så bytte jag om till träningskläderna och så stack vi ut och sprang en liten sväng! :)

Kanske lite för lite mat idag om man tänker på träningen och så men,
Frukost: -
Lunch: tonfisk och ris
Middag: tonfisk och ris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0