Sjukdag

Idag när jag vaknade kände jag mig jättesjuk! Illamående och sliten. Men efter en liter vatten och lite mat känner jag mig helt okej! :) Tror jag klarar mig, hoppas! :)
Idag blir det nog ingen träning. Det blir utgång ikväll för första gången på två månader! :) Ska bli kul att komma ut och ha roligt :) Men jag ska passa mig från att vräka i mig mat på kvällen ;) Men det går nog bra! Har köpt lite riskakor ifall jag skulle bli jättehungrig xD

Ha en bra Fredag alla! :)

Mina top 10 träningslåtar just nu
Xploding Plastix - Kissed by a kisser
Datsik & Excision - Calypso
LMFAO - Hot Dog + Champange Showers 
Skrillex - Devils Den
Matallica - Sad but true (+alla andra Metallicas låtar haha)
Lady Gaga - Just Dance
Shiny Toy Guns - Ricochet [Bt Remix]
Tiësto - I will be there
The Bloodhound Gang - Disco Pogo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0