Eller..?

Jag rättar föregående inlägg, om hur mycket och vad jag ska äta när jag inte tränar.
800 kcal, som egentligen är 100 för mycket, men jag tänkte eftersom att jag tränar hårt alla andra dagar utom vilodagen då jag ska äta mindre kcal, så spelar nog viloförbränningen in :p

Jag kalkylerade ju fram vilodagsintaget genom att fylla i att jag inte tränar alls, men det gör jag ju :) Bara inte den dagen :p

Men i alla fall! Off topic!
Jag räknade ihop min planerade matlista nu och det blev på tok för mycket :p
Så jag bestämde istället detta:

Frukost: Havregrynsgröt m. blåbär - 200 kcal
Lunch: Havregrynsgröt m. blåbär - 200 kcal
Middag: Tonfisk m. quinoa - 500 kcal
Och ja jag rundar av uppåt, men det känns bättre då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0