Januari 5

Köttfärssås till lunch! :) Jag har gått ner 2.2 kg på 5 dagar! :) Känns skönt!
Jag var orolig där ett tag att jag inte skulle klara av att börja med LCHF igen efter en hel månad med kolhydrater. Men bara man inte släpper tanken på det, bara man vet att man ska köra vidare så går det att falla tillbaka till de dåliga vanorna en kortare period.. Men man får ju lida för det sen när man inser att man har gått upp 5 kg ;P

Nu gott folk har jag exakt 19.5 kg att gå ner till den första Juni! :) Det är ca ett kg i veckan, i genomsnitt.
Det fixar jag! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart att du kommer fixa! Du är så himla duktigt. Jag är verkligen jätte stolt över dig och det finns inte a doubt in my mind att du inte kommer klara det! (kom inte ihåg va det hette på svenska haha)

2012-01-06 @ 18:57:01
URL: http://eternalbliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0