Januari 30

Jah! Nu är Skiweek över och jag kan äntligen säga att jag är hälsosam! Ingen alkohol, inga cigg och jag ska börja på gym på Fredag! Skönt! Jag sitter som på nålar över att få börja träna! Men jag skadade mig på skiweek så mina knän är inte riktigt med. Men på Fredag måste det det! :)
Nu ska jag köra på med LCHF i en månad, sen byter jag till kaloridiet de tre sista månaderna innan min målvikt! Jag känner att jag behöver omväxling. Nu har jag kört LCHF i ett år och effekten börjar avta, men jag vet att det blir ändring på det när jag börjar träna. Men ändå, det blir roligare att lära sig en ny diet! :)
Sen fortsätter jag med kalorier efter också. Min plan är ju att fortsätta med min hälsosamma livsstil även efter jag nått min målvikt! :)

Idag gjorde jag egen kebabsallad, och den var god! Som ett as ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0