Januari 19

Jag har börjat träna lite. Jag var ute med vovven och insåg att mitt springställe är totalt nersnöat. Så den gubben går inte! Så jag har börjat cykla motionscykel 40 minuter varannan dag! Börjar lite lugnt ;) Men jag kommer sätta igång på riktigt efter SkiWeek! :) Då ska jag även gräva i min plånbok och köpa Glucosanol. Nån kolhydratsreducerande grej, haha. Ska prova om det funkar! Efter att jag gjort det i en månad så funderar jag på att vända blad. I Mars månad har jag hållit på med LCHF i ett år och har då bara gått ner 20 kilo på ett ungefär. Så jag ska börja räkna kalorier!
Jag har även det som plan när jag har nått min målvikt, att räkna kalorier. På så sätt är det lättare att veta hur mycket jag ska äta för att hålla mig till den vikten i framtiden också! :)
Asbra!

Kommentarer
Postat av: Åse

Tycker verkligen inte du ska säga bara 20 kg på 1år! Det är starkt jobbat!

2012-01-21 @ 19:33:12
URL: http://Icechic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0