Januari 10

Omelett med falukorv till middag!
Tur att jag har massa hemägg, annars skulle jag vara ganska utan mat :p
Både mat och pengar börjar sina och jag måste spara på pengarna. Det blir Student Skiweek om 1½ vecka! :D Jag oroar mig liite över hur det ska gå. Det är fem dagar och fyra kvällar. Första dagen kommer jag åka längd för träningens skull. På kvällen kör jag nyktert för att sedan åka längd dagen efter också. Men sen går det utför ;)
Det blir nog ett ohälsosamt leverne med alkohol resten av vistelsen. Men jag kommer köra med nyttig mat ändå!
Mest för samvetets skull egentligen, och för att vara kvar på banan. För jag misstänker starkt att min viktnedgång inte tänker vara med på Skiweek ;)

Minus 3.5 kg sedan nyår nu iaf! Känns bra!



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt jobbat, jag hejar på!

2012-01-10 @ 23:12:56
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0