Februari 3

Jahaja! Nu har jag gått på gym i två dagar och det känns bra! :) Men jag har haft med mig min vän som gått där innan mig. Men jag känner att jag nog kommer vara osäker där själv då jag inte är van att träna bland annat folk. När jag sprang förut var det ju jätteavsides med bara någon enstaka person som rastade hunden. Typ.
Men det ska nog gå bra! :) Jag har en provvecka nu, så 5 dagar kvar sen får vi se om jag ska göra det till en rutin :) Men jag är ganska säker på att det blir så :) Det går ju inte att springa ute nu ju, det är för kalllt :p


Lunch i förrgår :) MUMS! Fläskfilé med vitlökssås! Asgott.
Jag "unnade" mig cola zero också. Mindre bra..
Och ja, lite mycket kött.. Men men. Haha :)

Frukost igår innan gymmet :)
Jag hade bråttom så jag tog det som fanns. Keso och hallon, det var faktiskt gott! :)
Men det är ganska mycket* kolhydrater i det men..
(*relativt)
Bacon/champinjon-omelett :) Den blev grymt god! Men inte så snygg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0