Februari 4

Jag har gått ner 1 kg på två gymdagar! :) Asbra!
Men jag har börjat ändra på min diet nu. Förut åt jag 20g kolhydrater om dagen, resten tänkte jag inte så mycket på. Men jag har insett att kaloriintaget är minst lika viktigt! Om man bara tittar på kolhydraterna så kan man, under en dag, få i sig över 2000 kalorier! Så nu räknar jag kalorier samtidigt som kolhydrater. 
Jag känner mig lite smådum som inte fattat det tidigare :S Men jaja, dags att börja!
Nu ska jag dra iväg på gymmet, själv! ;) Vi får se om jag vågar mig in haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du äter 80g protein, 80g fett och 20g kolhydrater per dag så blir det ca 1100 kcal, men det är bra att äta lite mer, kroppen mår bäst på minst 1200, iaf kvinnor har jag läst^^

2012-02-04 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0