Februari 16

Jag kände att en förändring var behövlig, så jag tog och ändrade bloggen lite mer medan jag åt frukost! :) Havregrynsgröt, igen ;) Men jag ska äta kött ikväll tror jag, innan jag får skörbjugg ;)
Sen ska jag ändra headern också, för det börjar bli ganska många läsare nu (även om ni inte kommenterar mycket, mer sådana hörrni!) och jag insåg idag att det inte är 'min' bild som jag har där. Olagligt! Så jag ska ändra den! :)

Nu sticker jag och tränar! :) Sen ikväll igen! 
Och ja, oroa er inte, jag tar en vilodag i veckan :D

Ja just det! :) Jag blir så omotiverad att träna om jag inte går ner asmycket på en gång haha, så jag har utmanat mig själv till att inte väga mig förrän den 1:a Mars! ;) Jag har hållit mig i en vecka nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0