Jogging

Japp! Det blev verkligen en sporre när jag insåg hur mycket jag hade gått upp! Och i och med att jag inte har gått ner mycket sedan i September så har jag bestämt att jag måste ändra lite saker :p Jag nollar ju nu, men jag kommer börja äta lite sallad varje dag för förbränningen. Även om det är några gram kolhydrater i sallad. Sen har jag börjat gjort så att jag äter ungefär en dl mat varje gång jag äter, men att jag äter varannan-var tredje timme! Jag ska väga mig om en vecka och se hur det har gått! :)
Jag ska också börja röra mig mer! Jag planerar att springa tre dagar i veckan, och sen ta nån promenad nån dag.
Sen ska jag åka mindre stadsbuss! Den vardagliga träningen är den viktigaste träningen! :)
Vi får se hur det går! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0