November 14

Förbränningen har satt igång nu, det känns asbra! Om man jämför med månaderna mellan Augusti och Oktober där jag har stått still i vikt (om inte gått upp lite till och med) så känns det som att det går jättefort! :p Men Jag stod still i vikt i några dagar i helgen, men nu börjar jag klättra neråt, några hekto om dagen! :) Jag tror att det är en hälsosam takt!
Jag har räknat ut att om jag ska nå min målvikt till den 1:a Juni 2012 så ska jag gå ner 8 hg i veckan från och med nu. Det ligger ju på en realistisk skala, men.. jag oroar mig för 'plattåerna' där jag hamnar jämt och ständigt. Det kan gå någon vecka utan att det händer något. Men då får jag helt enkelt ändra metod så att jag kommer igång igen! :) Typ nolla den veckan och träna två gånger om dagen som jag gjorde när jag började träna! :)
(Nu springer jag bara en gång om dagen)

Idag är det varmt och jag sticker ut och springer nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0