2 kg!

Nu har jag gått ner två kilo på 6 dagar! :D
Det jag har gjort är att för första gången verkligen satsat på LCHF :p
Under den tiden som jag har gått på LCHF har jag ju 'unnat' mig saker som Cola Zero och hallon & grädde och sådär. Nu har jag kört stenhårt i en vecka med att bara äta mat och lite mindre än vanligt. Jag är duktig på att gluffsa i mig. 
Och sen har jag ju varit väldigt noga med träningen. Jag är ute på väg till elljusspåret inom 20 minuter efter att jag vaknat. Är ute och springer 30 minuter varje dag (jag ska börja springa längre till helgen) och sen kör jag styrketräning hemma.
Hantlar, situps och armhävningar. Det syns en nedrans skillnad på armarna iaf! ;) Fight tight!
(Nyckelben är snyggt<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0