LCHF

Ännu mer tonfisk haha. Men jag är nu nere på 93.9 kg! Det är en viktnedgång på 13.6 kg på ca 2 månader! :) Känns väldigt bra! Men nu lär jag ju stå still några dagar. Igår var jag väldigt bakis så jag köpte hallon och grädde och en liten bit mörk choklad. Jag låg kanske på 23 g kolhydrater igår. Plus att jag ju drack vodka i Fredags och det gör ju att man saktar ner förbränningen som sagt. Men jag mår riktigt, riktigt bra nu. Jag rekomenderar verkligen LCHF! 

Jag har ju haft problem med min kropp, min vikt, sedan jag var kanske 10 år - Första gången en person sa till mig att jag var fet och borde banta. Sedan har det bara fortsatt. Jag har alltid mått dåligt över min övervikt, även om jag inte varit fet. Lång och mullig är väl närmare sanningen. Men nu i alla fall känns det bra. Jag kan ju faktiskt strutta runt i bara bh och trosor och gå förbi en spegel samtidigt nu haha :) Börjar få lite kvinnliga kurvor och sådär ;)
Jag kan bara säga att ju mer man går ner med den här dieten, desto mer vill man fortsätta! :)

Men jag tänker inte göra om misstaget att supa igen under tiden jag går på LCHF. Jag fick världens munchies och åt nudlar! Visserligen åt jag ändå bara 10 g kolhydrater på hela dagen, men ändå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0