Bär

Imorgon ska jag köpa yoghurt! Jag har tagit lite avstånd från yoghurt då jag inte tycker att det är värt att äta det. Det är ganska högt kolhydratinnehåll och jag tycker inte att det är särskilt gott. Jag äter hellre någon liten köttbit eller nått istället. Viktnedgången har verkligen tagit fart för mig på sista tiden nu när jag har hittat det som passar mig :) I början gav min kompis mig tips om vad jag skulle äta och så, men nu har jag hittat egna matvanor :)

Men ja, imorrn ska jag köpa yoghurt och lyxa till vardagen lite. Jag ska pröva ett recept som Jamie Oliver gjorde på tv haha! Fast han gjorde med socker, jag ska göra med Hermesetas, sötningsmedel. Det är frusen yoghurt med bär i! Jag ska kolla hur mycket kolhydrater det är i olika bär. Hallon vet jag ju inte är så jättefarligt. Men jag är sugen på blåbär, så det ska jag kolla upp tills imorrn! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0