Katherine Moennig

Jag har alltid imponerats av Katherine Moennigs kropp. Ett tag var jag så attraherad av henne att jag ville se ut som henne haha! Men jag gillar magra tjejer, jag tycker att det är fint. Men det ska vara tränat smal, precis som hon är. Hon är precis på gränsen till mager, men är fortfarande inte det. Hennes armar, åh!<3 Vältränade, smala armar. Inte för taniga, inte för tränad. Hon är tamigtusan nästan fulländad.
Men, jag känner ändå inte att jag vill ha hennes kropp längre ;> But still, så blir jag jätteinspirerad av att titta på bilder av henne! Jag tycker fortfarande att det är snyggt, därför dedikerar jag detta inlägget till henne.
Sexy lady! Minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0