Blåberry

Idag blev det en burk tonfisk i olja till frukost! Allt jag hade råd/tid till :p Men jag tycker mer om tonfisk i vatten, men jag tänker på att man ska ju inte bara äta kött utan även lite fett så... Min bror hade lämnat en hundring hemma hos mig som jag såg när jag kom hem! Snällare bror kan man leta efter<3 Så nu ska jag köpa majonäs. Jag har lite ägg hemma och med majonäs blir ägg ätbara iaf :p Fett och protein, så det ska vara! ;)
Jag har bojkottat 86%chokladen och hallon/blåbär m. grädde nu. Jag hamnade i en ond cirkel där jag åt nått av det varje dag. Om jag ska nå min målvikt (-17 kg) till i höst så får jag ta och prioritera! ;p

Lev hälsosamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0