December 12

Sitter och gottar mig med en skål keso och kiwi! LYX!
Helt otroligt. Just för tillfället gillar jag GI ;) Men jag har alltid fattat det som att LCHF är mer strikt än vad GI är. Men nu känner jag tvärtom! Men det beror väl på att jag är van med LCHF. 
Nu går jag på en 'rivstartmeny' från GIviktkoll.se och det går ganska bra. Men som sagt, ganska strikt!
LCHF tyckte jag var bra för att man slapp vara hungrig. Man kunde äta när man var hungrig. Men med det jag kör nu är det Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag. Visst mellanmål är väl bra, men jag vet inte varför men jag blir bara hungrigare av det. Lär ju vara för att förbränningen kommer igång? Eller så vänjer jag mig bara med tanken på att äta? Haha. 
Ne men förut tog jag typ en skiva ost eller skinka eller nått när jag kände mig hungrig. Men nu ska jag vänta till nästa måltid :p Det är väl för att jag nojar som jag blir hungrig.
Men min favorit med GI är grönsakerna! Man kan verkligen vräka i sig! ;) Känns att det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0