Tips på springskor?

Frukost: 1½ dl turkist yoghurt m. ca 2 tsk hackade hasselnötter
(Märke: G Garant; 1.5 kolhydrat i hela påsen)

Lunch/middag: kebabsallad<3 Morsan och jag stack till stan och käkade :)

Kväll: 2 low carb mackor, ost och (ve och fasa) leverpastej ;) Bredbar.
7 kolhydrater per 100 gram, men jag var så sugen på det! ;)
plus en halv dl turkisk yoghurt m. lite hackade hasselnötter!
Jag har i princip stått still i vikt i en vecka nu. Känns inte bra alls! Har hamnat på en plattform då kroppen börjar anpassa sig efter intaget. Men då gäller det att inte tappa motivationen. Jag ska ta en extra powerwalkpromenad per dag istället så kanske förbränningen går igång igen! :)
Skorna jag tänkte beställa finns i min storlek nu också, men nu börjar jag ångra mig. Jag vill verkligen hitta de perfekta springskorna! Men jag vet typ ingen bra hemsida att kika på :/ Jag ska googla som attan! :) Tips?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0