streetdancer

Idag äter jag frukostlunch. Jag är bra på att sova till mitt på dagen! Skärpning på mig. Man mår inte bra av det egentligen. Man mår mycket bättre av att vara uppe i bra tid. Men jag har kommit på att om jag missar frukosten så slipper jag det här med att hitta en frukost som jag gillar. Jag är inte alls bra på frukost. Jag har typ slutat med yoghurten då jag känner att jag vill äta så lite kolhydrater som möjligt per dag och det har blivit för mycket under påsk, och det är lätt att man äter för mycket kolhydrater med mejeriprodukter.

I påsk har jag förövrigt ätit sill och ägg! Jag tycker inte särsilt mycket om ägg eller särskilt mycket om sill, men tillsammans är det fasen gott! :) Men man ska passa sig för sillen! Jag åt skärgårdssill, det är runt 7g kolhydrater i den. Men i brännvinssillen till exempel är det 20!

Frukost/lunch: chiliölkorv m. funlight strawberry :)

Till middag har jag tänkt steka marinerade grytbitar i grädde och blanda i champinjoner eller nått sånt gott :>
Idag har även mina skor kommit :) Jag ska hämta ut dem snart! :D Idag blir det minsann en springtur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0