Powerwalk!

Nu har min viktminskning börjat igen känns det som :) Jag har inte vägt mig än men jag bara känner det :) Vilket känns bra! Jag har ätit lite mindre och rört mer på mig.
Igår skulle jag ut och powerwalka lite, men det var så otroligt drygt att jag sprang vägen tillbaka. Visserligen bara en kilometer, men bra gjort ändå då jag bara hade converse på mig haha!

Idag var det första jag gjorde att äta lunch med brorsan och farsan och hans anställda typ :P Sen gick jag ut på en powerwalk i en timme drygt. Lite terräng också haha. Sen stack jag ut och red i 2½ timme :) POW! Bra dag.


Frukost/Lunch: Kababsallad<3
Middag: Lchf-flygande Jakob


Nu: Kvällsfika bestående av 2 low carb-mackor<3
Jag försöker dra in lite på dem (igår åt jag inga) Men just idag känner jag mig förtjänt av dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0