ser hum

Idag har jag varit på jobbet, fått lönespec som gjorde mig ganska glad! :D Men lite vill ha mer, så är det ju alltid haha. Men imorrn blev mitt pass förlängt, så det var ju bra! :)
Var på gymmet efter jobbet och cyklade intervall 25 min, sen sprang jag 5! Styrketränade lite också! Är less på gäddhänget haha :p Sen nudlar såhär dagarna innan lön! :p


 

Mitt hår har blivit sjukt slitet! :/ Det känns typ jättetorrt och.. slitet! Nu den 25:e ska jag köpa nått bra serum! Någon som har ett bra tips på nått? Jag har använt 100% Pure Coconut hittills. 
 
 
 
Men jag har hört massa bra om Proffs Moroccan Oil är bra? Man kan typ köpa den på H&M och sådär.
 


 
Men jag vet inte, jag tror på det att man får det man betalar för! ;) Så jag ska leta vidare ;p
Kanske nått sånt här? Ekologiskt för 400:-? Äe då gör jag hellre själv! ;)


 
Eller, jag tropr säkert att det slutar med att jag köper det haha! Men jag känner en kvinna som gör eget balsam och så, som jag ska fråga om hon kan göra lite åt mig! Kan ju passa på att fråga om hon gör oljor också! :p

Men det här, vad tror ni? Rip-off eller kan det funka? 250:-

 

Skyddar håret mot klyvning! Glycerinbaserat serum som skyddar håret mot topiska faktorer bakom uttorkning och mekanisk påfrestning (luft, sol, daglig borstning), de främsta skälen till klyvning.

Risproteiner har en enastående gynnsam effekt på hårets elasticitet och styrka. Det naturliga hartset chitosan bildar en följsam skyddsfilm, medan provitamin B5 lätt tränger in i hårstrået och tillför långvarig fukt.

 


Allt låter så bra i teorin... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0