Lack

I Fredags blev det utgång med mina fina vän! :) Inget fylle/bakiskäk som jag brukar köra :p Det blev vin och nån öl. Inte jättebra, men grymt mycket bättre än hur det brukade bli :p Sen är jag i princip aldrig ut längre! Så det fick gå för den här gången ;) 
Men det kompenserar jag med en kväll för mig själv, bada, fixa naglar och bara ha en kväll för mig själv :) Skönt!
Imorrn jobbar jag kväll, så det blir gymmet på eftermiddagen direkt innan jobb! Känns så skönt att ha tränat innan man börjar jobba! Man får en mycket bättre attityd mot kollegor och kunder! :)

Bästa nagellacket tycker jag! :) Det håller längst och spricker inte, av de jag har provat!
Och penseln är bred och jättelätt att använda och det blir lätt att få det snyggt!
Har ni något bättre märke som ni använder? :)
 
 
Jag använde det gråa längst till höger som en tok förra sommaren,
riktigt snyggt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0