Form

Jaa, jag har ju börjat blogga igen. Blir inte sjukt ofta, men litegrann :p Har ju haft uppehållet, så jag är lite ringrostig. Det är kanske inte jätteintressant att läsa om att idag har jag tränat, jag åt det här.. men jag bloggar mycket för min egen skull :) Jag är ändå förvånad över läsarantalet. :) Positivt alltså :p 
Som sagt, bloggar för min egen skull. Men även för er! Jag kämpar ju för att ni ska kunna se resultat! Men jag vet ju att det skulle vara roligare för er om jag hade en liten spalt på sidan där jag kunde kryssa över Nuvarande vikten när jag gått ner ett kilo. 93 92 91.. till exempel :p Men jag har slutat väga mig. Det sätter press, vilket är bra, men det sätter även en onödig negativ press som jag inte pallar. Om jag tränat och gått upp kg i muskelmassa (jag har i generna att lätt lägga på mig vikt i muskler) och ser på vågen att jag gått upp i vikt och sen att det inte går neråt blir jag less och slutar. Det var väl ungefär så det blev nu när jag hade uppehållet. 
Därför kära läsare väger jag mig inte :p
Men jag hade ju kunnat mäta midjemåttet? Samma sak där, nästan! Magen är den som sist blir liten. Den minskar, men den minskar sist, saktare än övriga kroppsdelar. Och jag känner lite att visst jag går ner i vikt, men av erfarenhet vet jag att det inte går lika fort som jag vill att det ska göra :p

Men ja! Resultat är jättekul att se! Men istället för att lägga upp vikt och midjemått så ska jag försöka göra den här bloggen roligare genom att fixa mer, bättre bilder och tips på olika tränings-/hälsorelaterade grejer :) Och nu betonar jag hälsa. För hela kroppen. Om det nu ska vara en bra peelingcréme eller ett bra hälsotillskott för håret! :)

Ha en bra dag folk! :D Nu drar jag och tränar! :)


Vad är er favoritträningsform?


Crosstrainer?
 

Kampsport?
 
 
Stepup?
 
Yoga/pilates?
 
Spinning?
 
Dans/Zumba?
 
Jogga/springa?
 
 
Nu tog jag inte ens med hälften av de vanligaste träningsformerna!
Vilken är din favorit? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0