viktklubb

Hej halloj! :)
Jag har ju kört igång med kalorier nu! Jag känner att jag orkar inte med LCHF nu. 
Men iaf! Jag investerade i ett medlemsskap på Viktklubb.se
Där fyller man i vad man äter varje dag och det står innan hur mycket man ska äta som frukost, lunch osv :)
Så har man fyllt i vikt, midjemått, hur mycket man vill gå ner på hur lång tid osv, och även hur länge man har varit överviktig! Så räknar de ut hur mycket man ska äta :) Jag tog ett lagom mål på en viktminskning på 23 kg på 32 veckor! Typ till Maj. Så jag ska äta 1600 kcal per dag. Det tyckte jag lät lite mycket! Men det blir nog faktiskt lagom :)
Nu sitter jag och äter lite lättglass, några skedar haha :) Lite måtta får det vara ;) Haha men det är bara 120 kcal per 100g! :) så lite kan man få ta!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,
Emilie
Hittarecept.se

2013-04-05 @ 12:49:15
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0