Träning ger färdighet!

Idag har jag sprungit 6 km utan att stanna! :) Skönt!
Egentligen ska jag inte springa varje dag (jag sprang igår också) för att jag har problem med knäna, men jag ville verkligen ut idag :) Det var så fint väder, även om det blåste lite :p 
Men jag har iaf bestämt att jag ska springa en gång varannan dag och gå på gymmet resten. Alltså en springtur och tre gympass på två dagar :)

Nu ska jag duscha, äta sen vänta på att få dra på gymmet och träna med Mini! :)

Jag är förövrigt jätteirriterad över att länken jag lade ut i inlägget "beräkna kaloribehov" nu mer leder till nån nedrans Stefan Nilsson-blogg! Argh! Jag vill komma åt min Gå ner X kg på Y dagar-tabell-grej :p Men om man scrollar ner lite på hans blogg finns en sån fast på engelska. Den funkar väl den med antar jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0