Tomato

Var på gymmet idag! :) Tränade hårt och intensivt idag! Ganska skönt. Även om jag mer tror på en lägre intensnivå och längre tid när jag tränar. De första 30-40 minuterna man tränar förbränner man kolhydrater, efter 30-40 minuter bränner man fett. Så mitt mål är ju att träna 45 minuter varje gång jag tränar, men jag ser hellre att jag tränar eventuelllt lite kortare tid och sen se fram emot nästa träningspass istället för att ta ut sig för mycket och sedan inte gå på gymmet mer :p Men men, det kanske är latheten som tänker då?

Haha, men idag när jag hade tränat så duschade jag och sen när jag stod i bh och trosor knackade det på dörren och en av hantverkarna ville in. Haha, jag typ: "Vänta liiiite bara!" Haha, sen efter ett tag kom han in och sa "Hmm, vilken dusch använde du?" Jag berättade då att jag hade tagit den närmast dörren och han upplyste mig då att den får man inte använda än för att träväggen på sidan blir blöt och förstörs då. haha, där stod jag som en tomat i ansiktet. Men jag skämtade bort det och påstod att det var hans fel som inte spärrat för den duschen med gula band. Eller nått sånt, jag minns inte riktigt vad jag sa, haha!

Men men, det löste sig!

Sen gick jag på stan med Mini, sen ska vi på gymmet ikväll och träna också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0