Tänk på snabbheten!

PUH! I helgen har jag varit hemma hos min mamma. Och det slutade inte bra alls ska jag säga!
Jag har satt i mig alldeles för mycket sötsaker! Och chips :S 
NYA TAG NU (Jag säger så varje vecka känner jag, haha)
Ne men ofta är det när jag besöker min mamma som det blir onyttigt. Så nu har jag bestämt mig för att hålla mig hemma och bara koncentrera mig på träningen!

Jag var och hälsade på min fina storasyster innan jag åkte hem idag också! :) Mucho trevligt!
Vi pratade lite träning och kost och jag insåg att jag helt har glömt bort långsamma och snabba kolhydrater. Efter LCHF fanns det bara "Kolhydrater. Punkt" i mitt huvud :p Så nu är jag återupplyst och ska iväg och handla mat för veckan nu efter att jag bloggat klart :) 
Så det blir nog lite kycklig, tonfisk, fisk, wokgrönsaker, frukt <3, grönsaker, mm! 
Känns skönt att ha lite matkassa känner jag! :)

Men iaf så fick jag en sån här förpackning av min syster!

Det är typ ett örtfrö! Jag tror jag har sett det i sallad på matställen, men jag har aldrig reflekterat över det riktigt :p Men det är långsamma kolhydrater ialla fall! Som jag kommer äta istället för ris nu framöver :)

Havregrynsgröt som jag kör med så stenhårt fick jag höra, till min förtjusning, är långsamma kolhydrater. Till skillnad från bara havregryn så är havregrynsgröt långsamt. Det blir nått med havregrynen när man kokar dem tydligen :) (Min syster, hon kan allt hon :D)

Jag måste också påpeka att jag gillar Frebaco! Jag är inte så påläst om dem och jag vet inte om det finns massa negativa saker som sägs om dem, men jag har bara bra erfarenheter och åsikter om dem! :)
De har jättebra och nyttiga produkter! Till exempel när jag slutade med socker för två år sedan var det typ bara deras fullkornsflingor som inte innehöll något socker alls! :) 

Nu drar jag till mitt kära Willys och handlar! :D

Många loggor nu kände jag ;D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Quinoa ar jattegott! Mycket proteinrik kalla ocksa.

2012-03-27 @ 20:07:18
URL: http://skramyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0