Springtur!

Kom precis innaför dörren efter en springtur! :) Jag kan bara inte låta bli! :p Det är så skönt att springa! Idag tog jag tid också. 6 km på en halvtimme. Det är väl ganska lagom va? :)
Alltså känslan av att känna att man har kondition och orkar springa med en jämn puls liksom, kunna andas vanligt när man springer, jag mår så jäkla bra av den känslan :D 
Justja, har jag nämnt att jag var rökare en gång i tiden? ;) Den tiden är förbi!
Nu ska jag slänga i mig nått litet, typ en morot eller nått, och sen duscha. Sen vidare till gymmet med Mini! :)


HELLO BEACH 2012 ;)
Inte för att jag hoppas på att ha en sån där kropp tills dess, men bikinikropp tänker jag ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0