Matinköp!

Nu har jag varit på Willys! :)
Jag har blivit jätteinspirerad att blogga nu! Så jag hoppas att det håller i sig och att jag åtminstone bloggar en gång om dagen! ;)
I alla fall så blev min inköpslista ungefär såhär:

Alaska Pollock
Tonfisk
Wokgrönsaker
Champinjoner
Kvarg
Nudlar

Peppar (Jag hade slut och det var extrapris på alla kryddor på Willys! Joy!)
Nudlar
Fiberhavregryn
Lök
Wokkryddmix
Morötter
Äpplen och päron<3
Tortellini<3
(Snabba kolhydrater, men jag tänkte äta det om jag tränat hårt :D)

Ja, och billigt blev det :D Överlycklig tjej!
Jag tänkte göra fisksoppa av pollocken, lök, wokgrönsaker och kvarg :)
Sen wok av ungefär samma :) +nudlar. Fiskwok? Tror ni att det funkar? x)
Morötter kommer jag äta om jag börjar känna mig hungrig mellan måltiderna :)
Frukt efter träning om jag inte hinner hem och äta inom en halvtimme! :)
Det blir lätt minst en timme mellan träning och mat för mig då jag och mini brukar sitta kvar i omklädningsrummet på gymmet och prata, haha ;D)

Ikväll blir det gymmet med Mini :) Jag och min syster diskuterade styrketräning och jag har bestämt att börja styreträna mer nu. Jag sa ju det förut att jag ville gå ner 5 kg till innan jag började med styrka så att när jag vägde mig, inte skulle bli deppad av att jag inte gått ner så mycket som jag ville. Då jag skulle gått upp i muskler.
Men nej vi kom fram till att hellre tränad och tung än lätt och sladdrig ;)
Haha jag insåg efter att jag fick med alkoholen i bilden också haha.
Den handlade jag inte på Willys ;)
I helgen tror jag att det kanske blir lite kalas! Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0