Mars 16

Dålig med uppdateringarna! Förlåt!
Men ja, jag har inte mycket att rapportera. Vikten vet jag inte. Men den 1:a April kommer jag väga mig! Och uppdatera då också! Men jag är osäker på om jag kommer ha gått ner lika mycket som jag hoppats. 
Jag har ju tränat så mycket nu och mina ben är nästan bara (läs: nästan. haha) muskler. Så, ja jag vet inte. Men hoppas, hoppas att jag har gått ner iaf 7 kg sedan i början på Februari, när jag väger mig i April! :)
Ja, just det, kanske ska nämna att jag hade en slapparvecka för några veckor sedan utan träning och struntade i mathållningen haha. Så eftersom jag är så noga annars och min kropp fick massa fett och shit som det inte var van vid, och bara satt inomhus så kan jag har gått upp lite också. Därav mitt tvivel om den önskade viktnedgången :p

Var nyss ute och sprang också! :) SKÖÖNT. Hittills har jag ju mest gått till gymmet och cyklat där. Kanske lite spring på springbandet, men inte mycket. Men nu när det börjar bli våååååår<3 och det börjar bli bart på marken så har jag varit så sugen på att börja springa ute igen. Så förra veckan stack jag ut och sprang. Och det gick så jäkla bra! Jag hade inte ens så bra kondis när jag var ute och sprang varje dag i höstas! :p Så all cykling på gymmet har verkligen hjälpt min kondition. Och att benen bara är muskler lär ju inte göra löpningen svårare liksom ;)
Så nu när jag är ute och springer så svävar jag fram på glittriga moln... Typ. Nej. Kanske inte, haha ;) Jobbigt som fan är det ju. Men det är skönt att känna att man faktiskt orkar! Till och med när man är hemma och sprungit klart! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

För ny LCHF-inspiration: kolla in min och min kompis nya blogg! :)

http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

2012-03-17 @ 23:59:06
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0