Januari 3

Idag har jag lagat massor med köttfärssås! :)
Älgfärs
Krossade tomater
Grädde
Krydda
Jättegott och med ca 4.5 g kolhydrat per portion! :)
Så nu kommer jag leva på det några dagar. Det var det jag åt första veckorna jag gick på LCHF, då jag gick ner 5 kilo på tre veckor :) Och då jag nu har levt på kolhydrater i typ en månad så hoppas jag att det kommer ha samma effekt nu också. Jag vill gå ner ganska fort nu i början så att det känns att det ger resultat!
Jag måste gå ner i snitt ett kilo i veckan fram tills mitt måldatum! Jag ska börja träna om en vecka också, just nu sitter jag med en förkylning som aldrig släpper!

7g per 100g                                               3g per 100g (dl)
Om någon vet någon av dessa produkter som har mindre kolhydratinnehåll så tipsa gärna!:)


Jag känner mig ganska snygg med tanke på att jag vägde 107 kg förra våren!
BTW så hade jag bara gått upp ett halvt kilo över jul! ;) Men däremot hade jag ju gått upp lite innan också. Men det är bara att tuta och köra vidare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0