Josh

Jag är helt, totalt, j*vla förbluffad! :D
Jag satte mig vid tv'n idag och insåg att; fasen vad populärt viktrelaterade program har blivit! Jag tycker att det är bra. Det är bra att en positiv syn på viktnedgång hos de som är förstora sprids! :) Och jag blir inspirerad av att titta på de som lyckas! :)
Men idag, jag tror inte att jag sett någonting liknande! I used to be fat visade ett program om Josh som ville gå ner i vikt över sommaren.
Han gick ner 53 kg på 110 dagar! Ett halvt kilo om dagen! Hans plan var att gå ner från 142 till 102 kg på 4 månader. Han gick ner till 89 kg på samma tid! Och två månader senare åt han fortfarande nyttig mat! :D

Jag har bestämt mig nu. Mer sallad och MER TRÄNING! :)

Jag har också upplevt vad jag skrev förut. Jag kände skillnaden på att dricka lightdricka och att inte göra det! I förrgår satt jag mätt och nöjd efter middagen. Jag var inte sugen på någonting alls på hela kvällen. Men igår tog jag av morsans lightdricka. Tänkte att det gör kanske inte så mycket. Jag gick och smååt hela kvällen. Även om det bara var ölkorv och brieost..
Inte bra! Ingen mer light!


Josh



Kommentarer
Postat av: Ellida

Jag såg också det programmet - helt sjukt!! Jag blir med härligt peppad av de här programmen, så jag fyllde ett par petflaskor med vatten och använde som vikter, haha ;)det gäller ju att passa på medans motivationen hälsar på ;)

2012-01-09 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0