Januari 7

Idag har jag varit aktiv hela dagen! :) Gick ut till stallet det första jag gjorde och stack ut och red. Sen städade jag lite och tog sedan tag i förödelsen som stormen Dagmar förde med sig! :p In till sadelkammarn fanns en glasdörr, den gick ju såklart sönder. Så idag har jag varit amasonkvinna och sågat och skruvat upp en platta med isolering innanför! ;) Riktigt lantbruksgöra ;)

Igår blev det längdskidåkning! Sjukt bra träning! Jag, morsan och mina mostrar stack upp till Jaktstugan på Vemdalsskalet. Det är 3 km och det tog över en timme att ta sig dit haha. Det är ju bara uppför hela vägen .P Men det är ju tiden som har störst betydelse när man tränar, inte hur hård man går ut. Ju längre du är aktiv, desto mer förbränner du! :)

Idag har jag ätit baconomelett till middag och sen en dl Hallon och grädde! :) 
Skön dag! Jag mår verkligen väldigt bra över mig själv! 

Det roliga är att när man sitter och trycker i sig pizza och dricka så tänker man att, detta är ju inte så farligt. Visst jag har dåligt samvete, men jag mår inte så dåligt. 
Haha! Nu när jag återigen är tillbaka på LCHF's underbara bana så känner jag att jo man mår skit i jämförelse med att vara duktig med maten! :)

Inte världens mest charmiga bild, mina ben ser asstora ut haha! Men vad säger man? Kameran lägger på massa kilon? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0