Februari 20

Jag är så less på att vara överviktig!
Jag kan inte beskriva hur less jag är! Visst, jag vet att jag är på väg att bli smal. Men jag är less nu! Haha :) Ne men jag har suttit och kollat runt på modebloggar (vilket jag aldrig gör i vanliga fall) Men åh! Det finns så fina kläder och bikinis och åh! Allt är fint! Och så kommer LufsLovisa i sina stl.44-kläder ;C
Haha! Ja ja, det kommer! Skönt att jag precis sökt massa jobb och jag känner att jag nog kommer få nått nu! :)
Lagomt till första lönen att jag kan beställa kläder i mindre storlekar! Jag går fan ner som ett as i vikt nu! :D Tack vare att jag är arbetslös och kan gå på gymmet två ggr per dag, förvisso :p Men skönt iaf!
Så jag äter ca 1500 kcal per dag och rör på mig typ 3 timmar om dagen minst. 
Promenad fram och tillbaka till gymmet, ca 2 timmar. Varje träningspass är på minst 30 minuter! :) Ofta kör jag 40-45 min :)

Men i helgen åkte jag bort och kunde inte träna! Ångest! :p Jag klättrade på väggarna :p Jag gick ut och gick en halvtimme men det kändes meningslöst och tråkigt :p Haha, men nu är jag tillbaka hos mitt kära Gym24! ;)

Arbetslös och less som jag är unnade jag mig smycken för den grava summan 300 kr ;)
Jag kände att smycken kan jag ha även om jag är en tjockis :)







Det blev en bikini också, i förebyggande syfte! ;)
Bilderna är tagna från Style by Tyra där jag beställt grejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0