Februari 14<3

Satte precis i mig havregrynsgröt med blåbär! :)
Jag har bestämt att jag ska äta det bara. Typ :) Då har jag större koll på kaloriintaget nu i början.

Det känns riktigt konstigt! Men jag kom ganska snabbt fram till att om jag äter pasta och liknande så vräker jag i mig bara för att jag inte kunnat äta det tidigare. Så nu håller jag mig till havregrynsgröt ett tag så att jag kan vänja mig vid portionsstorlekarna och inte äta för mycket kalorier varje dag :P

Idag ska jag iväg och träna! :) Jag går nästan varje dag, två gånger om dagen! :) Viktnedgången har inte riktigt fattat att den ska börja. Men det tror jag är för att jag har bytt diet och mycket möjligt har ätit för mycket kalorier. Men jag är säker på att den kommer nu när jag kör med gröt och massa träning! :)

Ha en bra Alla Hjärtans Dag!<3

Lite bilder från VS-f.show! dagen till ära!
Bara för att jag tycker att de är sjukt koola,
och det var lite hjärtlig stil på dessa bilder :>
Alla VS-modellerna har så fina kroppar!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0