November 12



Idag dedikerar jag dagens inlägg till Annika! :)
Hon följer inte bara den här bloggen varje dag (vilket ju jag gillar ;> keep up the good reading läsare! :D) men hon började även med LCHF efter att hon läst den och har nu kört LCHF flera veckor för hälsans skull.
Jag tycker att det är beundransvärt att man ändrar sina matvanor för sin hälsas skull och inte bara för att man vill bli smal och passa in!
Jag gör det ju för hälsan också, jag har gett upp (till största del) alkohol och även rökningen. Men jag började med LCHF för att jag ville gå ner i vikt. Jag brydde mig inte, just då, så hemskt mycket om min kropp mådde bra av det eller inte.
Länge leve hälsodieten LCHF!
Länge leve Annika!

Var ute och sprang imorse också, igen! :) Jag tog det lugnt men körde lite längre. (Länge leve Lördagar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0