Rutiner

Rutiner är nyckeln!
Jag trodde aldrig att jag skulle börja springa. Ännu mindre varje dag! Men så skulle det nog inte vara heller om det inte var just varje dag som jag var ute och sprang. Jag har ganska dålig disciplin när det gäller vissa saker, och motionera är en av dem! Men om jag gör det varje dag utan undantag så gör jag det till en rutin, och jag behöver ingen disciplin för rutiner ;) (Kanske lite då - jag är kanske lite duktig) Haha :p
Detta bloggandet har jag också gjort till en rutin insåg jag idag. Jag skriver alltid en liten rad innan jag sticker ut och springer pga att jag alltid laddar mp3n en stund innan jag sticker ut så att jag är säker på att den inte slocknar :p Jag kan verkligen inte springa utan musik :S
Men i alla fall, jag blir bara mer och mer motiverad att springa. Jag går ner minst 2 hg om dagen. Minst! Och det syns en grym skillnad i spegeln bara på två veckor! :)


Min broccoligratäng
5 ägg
ca 2 dl vatten
En skvätt grädde
Broccoli
Kryddor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0