November 4

Springrunda i regnet! :) Lyssna på Metallica och svettas - finns det någonting bättre!?
Jag tog det ganska lugnt idag så det var en ganska skön tur även om den var ovanligt jobbig :p Vissa dagar är jobbigare än andra liksom. Det är bara att bita ihop och sticka ut imorrn igen! :)
Jag hade tänkt dra ut på krogen med mina vänner idag, men det känns väldigt surt att typ en veckas träning ska förstöras i och med att det alltid blir att jag dricker öl på krogen, äter massa kolhydrater när jag kommer hem och struntar i LCHF när jag är bakis :/ Så jag tror jag stannar hemma, eller iaf är nykter! :) Jag vill slippa feströkningen också. Den försämrar prestationen dagen efter om man tränar :p Så, slut på alkohol och nikotin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0