November 24

Jag tror att jag har hamnat i någon slags svacka! Viktminskningen går dåligt efter helgen och jag har tappat lusten att springa. Jag gör det ju ändå, men det känns tungt. Det gick ganska bra med att bara äta protein igår, så jag kör på det en dag till! 
Idag blir det ägg efter träningen och sen köttfärs till middag! 
I wish you all a happy day!

Det är ju förresten exakt en månad till julafton idag! Hah! Tänka sig. 
Jag har ju sagt att "på julafton, då ska jag äta vadfan jag vill" typ. Haha :) Men jag har ångrat mig! Jag ska baka jättegoda LCHF-brownies som har typ 7g kolhydrater per kaka. Men jag känner att jag äter hellre någon extra sån, än att trycka i mig ostbågar och glass för fulla muggar :) Så, en nyttig jul! 
Jag vill verkligen att träningen ska ge nått! :)


Kommentarer
Postat av: Ellida

hej! jag letar också efter goda saker till jul som man får äta :) skulle inte du kunna lägga upp receptet till brownisarna här på bloggen? kram

2011-11-24 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0