Ett halvt kilo om dagen! :)


Helt sjukt, men jag går ner ett halvtkilo om dagen! 
Jag skäms lite att säga det, men i och med mina ohälsosamma helger där alkohol och bakfylla har varit inblandat så har jag gått upp i vikt. Men nu väger jag lika mycket som jag gjorde innan! :D Så om en vecka kommer jag lätt väga mindre än jag någonsin gjort! :D När jag har kommit till den punkten så kommer jag börja skriva min vikt och räkna neråt! Tror jag ;) Vi får se hur tjejig jag är nu när jag inte är riktigt anonym längre och att jag vet att folk jag känner läser den här bloggen ;P
Ja ja, nu ska jag ut och springa! :) Wish me luck!
Ikväll fyller min moster år, så då blir det hands off the cake! Men jag ska äta hemgjort hamburgare när jag kommer hem sen, så jag tror det kommer gå bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0