Svampsås LCHF

Jag har ingen aning om hur mycket jag väger just nu. Har inte vägt mig sedan sist. Men jag har garanterat gått ner mer, det känns :) Och det känns riktigt bra just nu, för nu bor jag på 'landet' haha. På en gård 2.5 mil från närmaste affär, så jag har den maten jag har köpt och kan inte köpa onyttigheter! ;P Förut åt jag ju hallon och grädde minst två gånger i veckan. Nu har det snart gått 2 veckor utan nått sånt :) Äter bara typ kött och sås och  kyckliggryta:
Kyckling
Grädde
Arrowrot till redning
Champinjoner
Lite wokgrönsaker (inte mycket, det brukar ofta vara morötter och majs i)
Kryddor
Soja

Sen har jag ätit kött och svampsås (min favoritLCHFmat)
Kött (obviously)
Hela champinjoner på burk (Jag brukar dela dem i stekpannan)
Grädde
Arrowrot
Massa olika kryddor! :)
Soja


 Ska börja sköta mig med uppdateringen nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0