Chicken

Idag låg jag och drog mig i tre timmar typ haha :) Så det blev lunch för mig det första jag åt :)
Kycklinggryta (har typ slut på grädden och svampen så det blev typ mer gräddstekt kyckling och grönsaker :p)
Och jag vet, jag vet. Morötter och majs, ajabaja. Men jag tänkte att jag åt ju ingen frukost så jag kommer hålla mig under 20g carbs ändå :)


Jag ska börja träna också. jag har inte kommit igång än. mina springskor är för små också :( Så jag måste typ gå in dem innan jag börjar springa. Får sådana extrema skavsår annars.. Men jag ska börja göra armhävningar och situps direkt på morgonen också, annars blir det typ inte. Armhävningar är bra för gäddhänget! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0