Tillbaka!

Nu har jag äntligen återvänt till min hälsosamma livsstil! 
Jag tappade helt greppet. Jag tror att det blev för mycket. Jag pressade mig för hårt att springa varje dag och jag åt nog lite för lite också. Så bara pang så satt jag i klistret och åt godis! :S Man mår så sjukt dåligt! Jag bara längtade tills jag tog mig i kragen igen! Varje dag. Men det tog mig två veckor att verkligen göra det!
Jag antar att jag behövde det. Det låter illa.. Men jag har ju hållit på i ca 10 månader med LCHF. Jag kanske behövde fylla på med kolhydrater haha. Ne men jag ursäktar inte att jag släppte taget, men jag förstår lite varför det blev så.
Men nu så! 
Jag insåg även att det har blivit alldeles för lite grönsaker senast tiden, typ senaste halvåret ;) Så jag har bestämt att jag ska köra GI i ca en månad eller så. Sen går jag tillbaka till LCHF! :) Det är ju enklare för mig med LCHF eftersom att jag vet mer om det och har kört med det längre. Men innan mitt snedsteg på två veckor så hade jag stått still i vikt ett tag och jag känner att jag ska prova GI ett tag, först och främst för att få i mig mer grönsaker, men också för att försöka få igång förbränningen :)

Men jag kan ju säga er att jag inte riktigt vill väga mig efter dessa två veckor! Fifan, inte värt det alltså!
men skyllmig själv ;) Nu blir det skärpning hörni! :)

Sommar 2011


November 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0