Jag+sjuk=Hallon&Grädde

Första gången som jag är sjuk under LCHF! Och jag är sjukt godissugen! :p Det känns som att det är för att jag bara sitter och gör ingenting, men det kan också bero på att jag typ inte har någon mat :p Ännu mindre nått gott att äta! :p Och jag känner mig extremsugen på hallon & grädde! Men; ingen hemma som kan köpa det åt mig! :p Jag får helt enkelt nöja mig med ett glas vatten och titta på dålig TV under filten! C:
Jag har förövrigt haft lite tråkigt idag, så jag gjorde om min header. Jag blir aldrig nöjd! >Den som jag hade innan var bara något provisoriskt, och nu tog jag tag och ändrade på den. Men jag är inte riktigt nöjd. Kommentera! :)





Hittade en bild från då jag hade gjort LCHF i två veckor bara! :p
Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0