Happy tuna

Nu nollar jag! Blev så less på mig själv som först drack öl i Söndags och åt massa glass och skit igår. Men jag brukar kunna ha sånna dagar ibland och det går bra ändå. Men jag stannar ju upp i viktiminskningen och det är så otroligt omotiverande! Och då jag innan inte var så pepp då lchf börjar bli mindre effektivt för mig, så tar jag och nollar! C:
Det kommer bli asbra. Har köpt hem tonfisk, köttfärs, makrill och ägg! :) 


Men jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig från min älskade Cola Zero. Men jag har bestämt att jag bara får dricka en, max 2, burkar om dagen. Förut bälgade jag ju i mig en 1½ litersflaska om dagen. Minst :S
Skärpning på mig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0