November 19

Huuh! Det blev bastukväll igår med vännerna och det slutade med en dusch och sen krogen :p Så det blev några glas vin och lite vodka. Idag var det sjukligt jobbigt att springa kan jag ju säga! När jag väl stannade, efter en hård ansträngning att hålla uppe tempot, smärtade ryggen! Mina lungor mådde inte så bra :p Men det gick snart över och här sitter jag nu, nöjd med mig själv! :) Jag tvivlar dock på att det blir något springande imorgon då det blir hårdrockskonsert ikväll! ;D Hardcore Superstar spelar! Blir jättebra och det blir vilodag imorrn! ;)
Nu blir det fil och nötter och kanske en LCHF-macka med skinka :)


Imorse när jag vaknade var jag riktigt sugen på detta! Med en liten skvätt kaviar på kanske!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0