Istället för mjöl

Jag hade inte tänkt träna nått idag, men jag känner nu (jag rider inte så ofta) att man får världens träningsvärk i lår och mage efter man har travat några kilometer :) Plus en massa andra muskler som man känner av.
Idag har jag ätit blomkolsmos med falukorv (80% kötthalt) och stuvade champinjoner! :) MUMS :>
Förut provade jag att göra blomkolsmos med grädde och smör, men jag har insett att det är mycket godare med bara smör! :)
Ett bra tips om man vill göra stuvningar och reda såser och grytor eller liknande, när man kör utan kolhydrater; att använda arrowrot istället för mjöl och sånt :) Funkar jättebra! Det finns att köpa bland kryddorna på de flesta affärer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0